18 aprilie 2008

Confesiune in fata oglinzii



















Ce as putea sa-ti spun?ca …mi-e dor de viata , de lumina sufletului tau, de tine?
Pasesc pe o carare necunoscuta, incerc sa descifrez neantul.Unde te-ai ascuns?intind mainile in bezna ,dar mai tare se adanceste uitarea.e ca si cum as fugi dupa nori.
Imi trag rasuflarea si ma gandesc ca si maine e o zi.Cand poate ca va fi mai bine, cand poate ca voi putea sa adun intr-un manunchi toata dragostea de pe acest pamant sis a-mi umplu in sfarsit golul din suflet.
E si maine o zi….
Banal dar totusi doare.
A inceput cu un zambet aruncat intr-o doara.Inocent,zburdalnic zambet.Am crezut ca asa e tineretea.Cu fiori ce te doboara pana ajungi sa cersesti un zambet.M-am inselat.Incercand sa ne creem o imagine,incepem cu ce este mai simplu,cu sinceritatea.Emotiile puternice ce ne asalteaza ne fac sa credem ca nu a mai fost nimeni in situatia noastra si nici nu va mai fi.Cedam iun fata unor cuvinte bine spuse,unui gest menit sa cucereasca prin simplitatea lui, cedam crezand ca suntem cei mai tari.Ai simtit vreodata ca ti se cuvine totul , ca nu ai gresit cu nimic si ca de aceea esti mai presus de toate doar ptr ca iubesti sincer?
Atunci gresesti.la randul meu , daca ma gandesc , am facut acelasi lucru cu altcineva,cand déjà mi se cuibarise minciuna in suflet..
Ca o boala molipsitoare , luam de la cei care ne-au facut sa suferim doar ce este mai rau.Ne inchidem sufletul in urma unei deceptii si de cele mai multe ori lasam sa treaca pe langa noi ceea ce inseamna o dragoste adevarata.Am suferit, vom face la randul nostru pe cineva sa sufere.Se spune ca cel mai bine inveti din greselile tale.Dar continuarea? Ce inveti?Sa fii mai rec e, mai calculat , sa te gandesti de 10 ori inainte sa dai un Sarut , o floare…
Si atunci cum poti sa spui ca iubesti?
Iubesti ceea ce esti sau ceea ce te straduiesti sa fii?
Cand te uiti in oglinda te vezi pe tine sau vezi ceea ce ai construit dupa cateva batalii pierdute?Ceea ce faci ,faptele care te caracterizeaza sunt rezultatul unei munci asiduee in incercarea de a te incadra intr-un tipar facut de altii sau,pur si simplu,TRAIESTI?
Daca poti sa raspunzi la o intrebare fara sa te gandesti, atunci traiesti.Dar daca nu….
INTREBARE: de cate ori in viata ai simtit ca esti om?
Still missing you........
Falticeni 1999

Niciun comentariu: