13 noiembrie 2010

Scrisoare catre Mos Craciun

Draga mosule,
Ca in fiecare an iti scriu desi se pare ca ai uitat de mine. Ma gandesc ca poate anul asta am fost indeajuns de cuminte incat sa nu uiti ca si eu te astept ca oricare  copil. Asa ca te rog tura asta sa nu ma mai faci sa plang, sa nu  imi mai aduci aminte de greselile facute in urma cu multi ani ,sa-mi ierti slabiciunile si sa imi iei amintirile urate inapoi.. Stiu ca ti-e greu pentru ca nu ai  putut sa ma ierti, dar ma vezi ca sufar si ar trebui sa ma si intelegi. Ca de fiecare Craciun devin melancolica. Imi fac un rezumat al vietii si constat ca nu m-am tinut de promisiunile facute anul trecut. Asa ca te rog, anul asta, sa imi aduci urmatoarele:
-putina incredere in mine
-un strop mai mult de speranta
-o idee mai multa fericire(se pare ca ma cam sari la acest capitol de multisor)
-iubire.
promit sa nu le risipesc ca altadata, sa le tin strans si sa nu le dau drumul niciodata.
Si daca treci si pe unde mi-a ramas sufletul, te rog sa vezi daca e bine, si  daca are cineva grija de el.

Niciun comentariu: