13 noiembrie 2010

Fabula-Vanatorului

Mai departe,intr-un crang
Sta un iepure natang,
De ce natang, vei intreba,
Pai nu fugea ,ci doar statea.
Contrariat, l-am intrebat,
De ce nu fuge pentru viata sa.
Cum as putea sa fug cand mor de dor
Sa-l intalnesc din nou pe vanator?
Un iepuras am fost si eu candva ,exact ca in povestea mea.
Si chiar de am crescut si nu-s natang
de vanator imi este dor mai mult ca orisicand.

Morala fabulei, veti intreba
Mereu va fi in viata mea ,un vanator cu pusca sa.
Ce nu-ntelege ca un iepure natang,
Din viata lui nu va fugi nicicand.

Semnat : IEPURELE


Si pentru ca iepurii de cele mai multe ori sunt fricosi al meu s-a gandit sa fie curajos si sa nu mai fie natang. Anii au trecut.....Continuarea?

Candva un iepure natang plangea de dor
de dorul crunt de vanator
dar acum e fericit,dor inca-i este dar e iubit
Si stie ca-ntr-o zi candva
Cu vanatorul va avea padurea sa....

Niciun comentariu: