3 iunie 2011

La multi ani Alina!

De multe ori ,in viata luam drept garantate toate lucrurile frumoase din jurul nostru fara sa ne gandim ca le putem pierde intr-o clipa.
Am avut in viata mea clipe de o nemarginita simplitate si frumusete, pentru ca am avut prieteni adevarati si pentru ca i -am iubit,respectat ,pentru ca la randul lor mi-au intors inzecit toata dragostea si afectiunea.
Dar nu am crezut niciodata ca tineretea, frumusetea interioara si perfectiunea sufleteasca pot fi atuuri spre o calatorie in ceruri.
Aceste randuri iti sunt dedicate tie Alina Lungu, prietena de suflet, ce astazi ai fi implinit 37 de ani daca Dumnezeu nu te ar fi dorit langa el.
Nu voi putea niciodata sa uit clipele frumoase petrecute impreuna  si o lacrima mi se va aduna mereu in coltul ochilor pentru ca mi e cumplit de dor de tine.
La multi ani iubita mea ,oriunde esti acum.Dumnezeu sa te odihneasca in pace ...

Niciun comentariu: