28 februarie 2012

AMFOSTACOLO!

Vreau sa va atrag atentia asupra unui lucru minunat care mie personal imi place foarte mult , si anume site ul www.amfostacolo.ro.nu e o reclama ascunsa, e doar modul meu de a impartasi cu cei dragi lucrurile frumoase din viata mea.
Veti intreba de ce este acest site mai special decat altele?
Ei, ia sa va spun eu: este , din punctul meu de vedere cel mai complex site de informatii turistice, opinii ale turistilor,fotografii si totodata este o mare familie. Da, asa cum ati auzit, o mare familie!
Aici mi am gasit prieteni dragi mie,am capatat amintiri de neuitat la intalnirile organizate de site-ul Amfostacolo si am ajuns, chiar daca uneori numai cu ochii mintii in locuri unice din toata lumea, deoarece oameni  pasionati ca si mine de calatorii si au impartasit vacantele.
Multumesc Cornel pentru ca ai dat viata acestui vis si  voua tuturor  prietenilor mei dragi  virtuali .De abia astept sa ne intalnim la marea petrecere de 8 martie  de la Tarlungeni. va imbratisez cu drag,Sanziana

Niciun comentariu: